Par mums

Nedaudz par Austrālijas iecienītāko sulu un smūtiju bāru

Boost juice stāsts

2000. gadā, kāda sieviete bez pieredzes biznesā- taču ar bezgalīgu degsmi un ģimenes atbalstu, atvēra pirmo sulu bāru Adelaidā.

Ideja bija izcili vienkārša: Padarīt veselīgu dzīvesveidu gan garšīgu, gan jautru.

Sieviete- Janine Allis – Austrāliešu piedzīvojumu meklētāja un uzņēmēja. Sulu bārs- Boost Juice – šobrīd viens no mīlētākajiem un populārākajiem sulu un smūtiju bāriem ar 500 bāriem 13 valstīs... pagaidām.

placeholder
placeholder

Boost no sākuma

Mūsdienās, cilvēki visā pasaulē mīl Boost smūtijus un sulas. Satriecošā svaigu augļu kombinācija, izveidota par garšīgu smūtiju vai sulu, ir kļuvusi par slavas cienīgu veiksmes stāstu.

Nav lifta uz panākumiem ir jākāpj pa trepēm.

1999. gadā ceļojumā uz Ameriku, kaut kas pievērsa Janines uzmanību. Visiem patika veselīgi smūtīji un svaigi spiestas sulas, tikmēr Austrālijā ātrās ēdināšanas uzņēmumu tirgus bija neiedvesmojošs un neveselīgs. Janinei tikko bija piedzimis 3. dēls un, kā jau vairumam jauno māmiņu bija nepieciešams, kas pielāgojamāks savam ritmam.

„Vīzija bija vienkārša - Katrs klients pametīs Juice Boost bāru jusdamies nedaudz labāk.”
placeholder
placeholder

Tiklīdz viņa atgriezās mājās, Melburnā, Janine un viņas vīrs Džeffs izstrādāja mazumtirdzniecības konceptu, kādu pasaule vēl nebija redzējusi. Balstoties uz Janines dzīves filozofiju “Love life ” jeb “Mīli dzīvi”, Boost Juice piedāvātu unikālu klientu apkalpošanas pieredzi par veselīgu un laimīgu dzīvi.

Strādājot no savas virtuves, Janine konsultējās ar uztura speciālistiem un naturopātiem, lai izveidotu ēdienkarti, kurā nav konservantu un mākslīgo krāsvielu vai garšvielu.

Bija tikai viena problēma, bankas nepalīdzētu uzņēmumam, kas pārdotu tikai šķidrumus. Bet kā saka “When life gives you lemons, make lemonade.” jeb “Kad dzīve dod tev citronus, taisi limonādi.” vai , kā šajā gadījumā sulas un smūtijus.

Attīstoties

Saka, ka panākumi, tas ir 10% iedvesma un 90% smags darbs. Un kurš gan tam varētu nepiekrist? Janinei nebija ne jausmas, ka viņas plāns strādāt mazāk kā 40 stundas nedēļā patiesībā būtu 100 darba stundas nedēļā un nekādu ienākumu pirmos trīs gadus.

Taču, smagais darbs atmaksājas, un pirmā sulu bāra panākumi deva iespēju atvērt 3 jaunas vietas, divas no tām vienā dienā. Kaut gan izrādījās, ka smūtiju taisīšana, nebūt neies tik gludi, jo jauns aprīkojums un sulu spiedes atteicās strādāt.

Kad Janine attapās ar diviem sulu bāriem, kuri nevarēja izspiest svaigo sulu, vietējām komandām nācās steigties uz parasto vietējo veikalu, lai iegādātos 2 parastās sulu spiedes. Abas salūza jau dienas beigās, taču darbs bija padarīts, un jaunais prof. aprīkojums bija jau ceļā. Šķēršļi ir domāti, lai tos pārvarētu.

Dažreiz lai iemācītos ir vienkārši JĀDARA, un tā tas arī notika. Janine un Džeffs parakstīja 28 nomas līgumus “Westfield” iepirkumu centros. Tas nozīmēja, ka paši būs atbildīgi, par vairāk kā 5 miljoniem dolāru un noteikumu, ka visi šie sulu bāri jāatver 18 mēnešu laikā. Pateicoties savai mērķtiecībai un brīnišķīgiem franšīzes partneriem, viss notika laikā un viņi iekļāvās budžetā.

Tikai 3 gadus vēlāk, Janine nopirka konkurentu uzņēmuma tiklu “Viva juice” un pārsauktos sulu bārus pārdeva saviem franšīzes partneriem. Viņi bija kļuvuši apbrīnojami. Boost juice atvēra vidēji 1 jaunu sulu bāru nedēļā, 2004.gada septembrī jauns bārs tika atvērts gandrīz katru dienu.

“Boost Juice pieturās “Es to varu ” attieksmei. Mēs neticam vārdam 'mēģināt', jo tad tu dod sev atļauju nesasniegt mērķi. Tu nemēģini, vienkārši dari!”
– Janine Allis
placeholder

Nav pārsteigums, ka Boost Juice tika atzīts par vienu no visapbrīnojamākajām franšīzēm Austrālijā. Janine tika saukta par “Telstra Business” gada sievieti un gadu vēlāk, 2005. gadā, Boost juice ieguva prestižo “American Express” gada franšīzes apbalvojumu.

Viņi turpināja saņemt atzinības rakstus. 2015. gada decembrī Boost Juice ieguva 3 apbalvojumus no Austrālijas franšīzes padomes un Janine tika iekļauta slavas zālē (Hall of fame). Uzņēmums saņēmis arī tādus apbalvojumjus, kā : “Gada labākā Austrālijā dibinātā franšīze ” , “ Ekselenta internacinālā franšīze” , “Reģionālās franšīzes uzvarētājs NT/QLD”.

Mīlestība pret dzīvi visā, ko mēs darām

“Boost Juice zīmolam raksturīga “Es to varu ” attieksme. Mēs neticam vārdam 'mēģināt' , jo tad tu dod sev atļauju nesasniegt mērķi. Tu nemēģini, vienkārši dari!”
— Janine Allis

Ar šo filozofiju mēs esam sasnieguši daudz. Veidot vienu no Austrālijas vismīlētākajiem uzņēmumiem nebija viegli, taču pateicoties pozitīvajam skatam uz dzīvi, smagam darbam un lielisku cilvēku palīdzībai, Boost Juice nosvinēja sava 250. sulu bāra atvēršanu Austrālijā, ar vairāk kā 500 visā pasaulē.

Boost Juice ir paveicis tālu ceļu no sava pieticīgā sākuma. Taču ir lietas, kas nemainās – Mūsu uzticība veselībai, priekam un mīlestībai pret dzīvi.

placeholder
placeholder

Ja mēs varam palīdzēt cilvēkiem ēst vairāk augļus un dārzeņus uztaisot tos garšīgākus, tas ir lieliski, bet mēs neesam šeit tikai, lai pasniegtu klientiem garšīgas sulas un smūtijus. Mēs vēlamies arī dalīties ar savu enerģiju, aizrautību un mīlestību pret dzīvi caur iedvesmojošu pieredzi mūsu sulu bāros.

“Mīli dzīvi” ir mūsu mantra. Tā iekļaujas visā, ko mēs darām. Mēs turpinām augt un attīstīties, mēs to nedarām, lai mainītu pasauli, bet lai palīdzētu klientiem justies kaut nedaudz labāk.